Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Breastfeeding tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Isnin, Oktober 11, 2010

Suria apt- Rumah Terbuka

Selamat Pagie semua...

Semalam adalah penutup syawal.. Suria aparttment-PJS3 (temp mama tinggal la tue..hehehe.. Senang cite) telah mengadakan jamuan raya dan perasmian 'Wakaf-D'Suria' yang di rasmikan oleh YB Haniza (klu x silap la yer.. 
igt2 lupe ler)

Tarikh: 9.10.2010
Tempat: Blok D- apartment Suria
Masa : 3-6ptg

Apa itu wakaf D'Suria?? Meh la mam cite ckt. Wakaf D'Suria adalah pondok yang didirikan secara bergotong-royong oleh penduduk Blok D sendiri. Bertujuan untuk berriadah.. YB senditi ada memberi sumbangan sebanyak 2k untuk menjayakan Wakaf tersebut...  (klu mama x silap dgr la, dr ucapan sabtu lepas tue)

Jamuan rumah terbuka nie memang meriah sebab mendapat sambutan yang baik daripada penduduk Blok D. Kalau korang nak tau, dari juadah h, decoration dan mengemas semuanya orang lelaki yang buat. Kami orang pompuan tak nolong langsung.. hehehe.. Masakan dia perghhhhhhhhhhh.. sedap gitu.. 

Menu petang tue Nasi Beriani, Kurma daging, Rendang ayam, Sate dan kuih muih. Petang tue, majlis di serikan lagi dengan kehadiran clown yang di paggil MR BUBU.. Sian Mama tengok MR BUBU tue, penat siot nak bt belon untuk budak.. Dari depan wakaf, sampailah ke taman permainan budak2 dan mak budak sekali . (hehehehe)

Kepada AJK Blok D- Tahun depan buat lagie yer.. 

Thank YOU

Jom Layan Gamba plak..

ucapan dari YB
*
*
*
AJK Blok D yang bertungkus lumus memastikan semuanya berjalan lancar
*
*
*
Seisi mengenyangkan perut plak
*
*
*
orang2 kuat BLOK D
*
*
*
yang datang x kira bangsa.. we 1 MAlaysia..
*
*
*
nmpk x MR BUBU tue...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...