Jumaat, Oktober 15, 2010

Model si cilik..

Hari ni mama nak cite pasal uzma la plak...

Bulan depan genaplah uzma 3 tahun.. (dah besau anak dara mama nie). Dah boleh di harap. Banyak menolong mama buat keje uma yang ringan2 la...

Kalau borak, macam mulut murai.. Tapi bile jumpe orang diam seribu bahasa.. Kalau kuar @ jumpe kawan2 mama, nak panas enjin dier, amik 1/2 hari barulah leh senyum, borak2.. Kalau x ... emmmmm.... membontot jer mama dier.

Bab pakaian, memang nak pakai yang cantik2 jer, terutamanya 'suar awan dania' (legging).

Berat uzma last timbang dah 17kg,. Fuhhhhhhh.. berat tue.. Selalu pakai baju saiz 4-5 thn.. Kalau 3-4 memang mcm sarung nangka...

Tahun nie x tau nak celebrate ke idak bday kakak... emmm.. nnti mama bentangkan idea ini pada ayah yer kakak.. Kalau ayah x nak celebrate, kite celebrate kecik2 je k... Janji ade KEK kan... hehehe

K lah jom layan gamba2 uzma..
*
*
*
*
*
*

*
*
 *
 *
 *
 *

1 ulasan:

UMMI AMNA&AMZAR berkata...

alolo..cute nye...anak ummi yg girl pun sgt suke berposinG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...