Rabu, Jun 16, 2010

desa Waterpark

Selamat bersiaran kembali...

2 hari mama menyambung cuti untuk di habiskan bersama anak2 mama... Isnin lepas mama bawak kakak and pak sue g mandi-manda... Mama tak bawak adiok, sebab mama tau adik mesti x selesa nnti. Dah la panas terik, susah adik nak tido kan...

Desa waterpark memang sesuai pada sesape yang ade anak kecik macam kakak.. Banyak tempat kakak boleh mandi. Air pun cetek jer, kakak boleh main lari2 lagie.. Berbaloi la pg.. Dekat plak tu ngan uma... Mama malas nak taip panjang2, jom layan gambar je ek..
*
*
*

*
*
*
hai kawan2

*
*
*
 si tembam sedang menari kegembiraan
*
*
*
sukenyer dier dapat main ayir
*
*
*
 paksu yang rajin melayan uzma
*
*
*
 tue dier...
*
*
*
 mule2 takut, pas tue semakin berani
*
*
*
tengok dier tue
*
*
*
 gelogsor rerama
*
*
 dah macam anak jantan
*
*
*
 ayir masuk mata la mama
*
*
*
sian mama tak de dlm gamba
*
*
*
 *
*
*
setelah kepenatan... Akhirnyer kakak terlena...








4 ulasan:

maszmadi berkata...

wah!!! bestnyer mandi manda... hm, cam nak kn pi jerk.. msuk kena bayar x??

emma berkata...

mmg berbaloi-baloi pg klu ade anak2 kecik.. Harga utk dewasa Rm20 dan kanak2 bawah 2.5feet Rm 14.. Mcm promote plak kan.. hehehe

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

wah bestnyer...kiter nak pi tak terpegi2 lagik ni...

emma berkata...

klu anje bawak balqis, sure suke la dier..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...