Jumaat, Mei 21, 2010

New Baby

Mama ada baby baru ke? Jalan salah paham yer kawan2..... Sebenarnye ofice -mate mama baru jer bersalin hari rabu lepas jam 7.30pm di Hospital Ampang Putrii... Tahniah mira.. Bersalin normal tue.. No epidural... Klu sape x kenal si mira nie, mnpk mcm lemah jer orangnyer.. Asal-nye nak amik epi tp di sebabkan cucukan kami nie, (ahli jemaah surau) mira pun memikirkan balik ttg epii..harhar..Kami nie bukannye jeles ngan dia, tp biarlah dia rasa mcm ne sakit bersalin yang sebenar.. Pengalaman bersalin nie bukannye boleh di beli... setiap org ade cite dan pengalaman yang tersendirikan.... Ni la gamba babynyer...


nama baby : Ahmad Dani Bin Ahmad Shukri
Berat : 2.7kg
T.Lahir : 19.5.2010

cutekan.....





2 ulasan:

Normaliza berkata...

salam..
Ala kiutnyer...tringat masa bersalin dulu. doc mmg tak moh kasi epidural. mmg sakit. pastu bila kenang balik,pengalaman tu mmg indah kan..

zteesyahmi berkata...

salam perkenalan.. ;)

ahmad dani nama baby ni? hehe.. simple jer.. comel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...