Jumaat, Mei 07, 2010

Manggis mude..

Al-maklum la, mama kan di lahirkan di KL, jadik x pernah la tgk pokok manggis.. Sian kan.. Jadi bila dapat tgk manggis muda yang kat pokok, punyer la 'perak'..ishk..ishk.. sian kan... Jadi macam gembire terlebih plak.. Gamba nie di ambil di kg husband... Mmg byk pokok buahan yang arwah tok tanam.. best3x.. Insya'allah bulan 6 nnti kami akan balik kg lagi untuk melihat hasil buah2an yang telah masak.. hehehe... x sabo rasenyer yer..
*
*
 ini kecik lg...  
*
*
ini lah buah manggis yang mama suke tgk... slalu tgk dah masak kan...hehehe

*
*
bagi close-up sikit...

3 ulasan:

Anje a.k.a Mama_Aqish berkata...

wah sedapnyer la kalo dah masak kan...dok bawah pokok je la jawabnyer

emma berkata...

betul tue anje.. x sabau rsnye..

Yan berkata...

jangan kata awak..
yanpun tak penah tengok pokok manggis.. kasian sungguh kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...