Rabu, April 21, 2010

Contest Seiras Wajah musim kedua

Contest..Contest..Contest..

Kali nie seiras wajah.. Mama nak try lagik la.. Sape nak join gak leh baca kat-sini ek. Tarikh tutup 30 April 2010 tau...

Kategori Ibu & Anak
Nama Penuh : Nur Amalina uzma
Nama Panggilan : Kakak
T/lahir : 9 November 2007
Panggilan  : mama
 
Ramai kawan2 mama cakapkan, muka kakak seiras muka mama. emmm.. Tu sebab mama join contest nie. Nak tau tak bahagian mana yang sama..hehehe..
 
  1. Bentuk muka - Muka kakak bulat, macam mama
  2. Mata - Mata kami bulat dan besar
  3. Hidung - Agak kemek dan kecik (tapi tomei tau)
  4. Pipi - Pipi gebu dan juga tembam
  5. Mulut - Pun macam mama- kecik 
  6. Rambut - Rambut kami ikal2 mayang, tp dalam gamba nie x nampak ar, sebab mama pakai tudung. Tapi kalau kakak pakai tudung memang sebijik macam mama la..


Kategori ayah & anak

Nama Penuh : Nur AmaliyaQashrina
Nama Panggilan :Deq na
T/lahir : 8 August 2009
 Panggilan  : Ayah 
 
Turn deq na lak nak cite. Cube teke tang mana yang sama muka deq na ngan ayah...
  1. kelopak mata - memang macam ayah, tapi mata besar macam mama
  2. Hidung - lubang hdg adik kecik sikit la dr ayah, mungkin sbb adik keik lagi kot. Dah besar mcm ayah la ek..
  3. Rambut - Kalau rambut ayan panjang sikit & sikat gaya macam deq na (dlm gamba) mmg sebijik anak ayah.
  4. Bibir - Bibir deq na tebal macam ayah , terutamanya bibir bawah... ceksi tur...
  5. Bentuk Muka - Paendek kata macam ayah la. Panjang..

Good Luck kakak & deq na .. Mama & ayah sayang kalian...


2 ulasan:

mamaaerish : berkata...

gd luck yer... :)

Yan berkata...

emma..
akak rase link awak ader.. mungkin awak yg tak cek betul2..
coz akak ikut ape yg awak tulis dlm entri..
awak tulis name panggilan anak as kakak.. so kat list tu akak tulis 'kakak & mama'

yg entri tuk kategori bapa pun ade... 'deqna & papa'

nanti cek balik yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...