Khamis, Ogos 11, 2011

Anak hilang

Salam Ramadhan semua..

Jangan terkejut ek ngan tajuk entry nie.Mama pasti korang semua mesti tengok cite 'Kasih Alia'.Mama and family mmg tertunggu2 cite nie setiap hari. Kul 7 jer dah ade depan tv layan cite nie ngan anak2 mama..

Cite nie membawa impact pada uzma dan qashrina. Impact apa tu??. kalau sebelum nie, uzma x suka ayah dia pegang tangan waktu g jenjalan, tp sekarang x. Setiap kali sebelum kuar kete mama akan pesan kat dia pegang tanan ayah. tp kakak x mo. tp lepas tgk cite nie, jadi nak plak.. hehehe..

mama: 'kakak, kene pegang tangan ayah k. mama kene jaga adik'
kakak: kenapa mama?
mama: kakak tgk x cite 'yang anak dia hilang tu' (merujuk cite kasih alia la tu)?
kakak: ha'ah. Anak dia hilang sbb x pegang tangan mak dia kan??
mama: tu lah..pegang tangan ayah k. nnti klu hilang, kakak x blh jumpe mama, ayah ngan deq na.. kalau org jahat amik kakak macam ne? peganga tangan ayah k sayang.
kakak: nanti x leh jumpe mama kan.
mama:ha...

Kakak pun terus pegi kat ayah and pegang tangan ayah. Bagus gak ade cite mcm nie, at least anak2 tau kalau hilang dr ibubapa apa impact dia kan.

so tiap2 hari, anak2 mama akan terjegat menunggu cite nie. Tapi depa panggil, cite 'Anak hilang' hehehe... jgn mare yer..

2 ulasan:

eB ezrin berkata...

a'a betol gaks kan?
ps: eB suker background tuh. cantek :)

emma berkata...

tq eb..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...