Isnin, Mei 23, 2011

Interest Rate Naik lagie untuk kali ke 3

Salam dan selamat pagie semua yer..

Pagi2 nie mama rasa macam nak marah jer..Pagie2 dapat surat dari bank… HAti dah dup dap dup dap.. ingatkan ape ke, rupenyer
*
*
*
*
*
*
*
*
Change in Base Financing Rate (BFR)
In line with the revision of our BFR to 6.6oooo per annum with effect from 11/5/2011, please be advise that the profit rate applicable to your financing would be adjusted accordingly and therefore your installment would be RM****.** until further notice.

Korang bace ayat tu pun korang dah tau kan.. emmm … Kata ekonomi dah ok, tp nape BLR still naik ek?? Apa yang kerajaan cube nak nyorokkan dari rakyat??

Sebenrnyer x kisah la BLR naik ke turun, tp yang bt x puashati adalah keadaan ekonimi Negarakita nie?? Sebenarnyer di tahap mana?? Kenapa banyak sgt subsidi barang dah nak mula tarik dan di kurangkan? Nape harga minyak nak di naikkan jugak??

Kalau la gaji pekerja swasta naik seperti mana naiknyer semua harga2 barangan kan adil.. emmm… pikir2kan dan renung2kanlah semua…


psssttt:entry ini tidak ditujukan pada mana2 pihak, sekadar hanya luahan rasa saya saja yer.. harap maklum

1 ulasan:

eB ezrin berkata...

smalam ms dgr beriter vpsl harga minyak pn dh risau... subsidi x der dah pasnih ... adeiii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...