Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Breastfeeding tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Khamis, Mei 12, 2011

Abang Salih Nak AKwin Lagi??

huhuu.. terror betul salih ya'akob nie... Mama no komen la yer.. Nmpknyer payung Emas la isteri salih nie.. Jom kite baca selanjutnyer..


nie la dia bakal isteri ke-4 salih Ya'akob


Baru kami tahu, hidung yang mancung rupanya antara kriteria yang boleh menambat hati seorang wanita. Emi, 24 mengakui daya tarikan yang terdapat pada diri Salib Yaacob membuatkan dia tertambat hati. Apatah lagi, Salib Yaacob didefinisikan sebagai seorang yang ikhlas dan banyak mengajarnya menjadi insan yang baik.
Pada kami, memang benar pendapat Emi. Tak semestinya lelaki yang hensem atau berpoket tebal boleh menguruskan 4 isteri dalam satu-satu masa. Kami pasti, Salih Yaacob seorang yang adil & mampu menguruskan rumah tangga dengan cemerlang.
Mungkin, Salih Yaacob boleh berkongsikan tips-tips harmoni rumah tangga. Ramai yang mengimpikan isteri 4, tapi ramai juga yang gagal untuk menguruskan isteri yang satu, kan?

sumber: Oh Bulan

2 ulasan:

mamaJong berkata...

huuhu..ape2 pon tabik hormat kat abg saleh sbb berjaya memenuhkan kuota 4 org isteri..dan berjaya berlaku adil..(ye ker adil? hnya Allah sahaja yg berhak mengadilinya...)
btw, sy ttp pangkah klu laki sy wat gitu..ihiks2,,

Bukan Bidadari berkata...

cantik gak....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...