Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Breastfeeding tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Jumaat, Disember 24, 2010

Kongsikan pengalaman anda


Selama saya menggunakan Shaklee, memang terasa kelainan.. Saya mengambil Vitelea, Omega dan B-complex semasa kehamilan anak ke-2. Semasa pengambilan supplement tersebut, mmg saya rasa tempoh kehamilan saya tidak lah sepenat semasa 1st dahulu. Saya pun tidak lagi mengalami kekurangan darah yang memerlukan saya mengambil tekanan darah setiap mingggu…

Selepas melahirkan pula, saya mengalami ‘nipple crack’ yang teramatlah sakit sehingga menampakkan isi dalam.Dengan nasihat  dari yang berpengalaman saya mengambil Vitamin E and Zinc dan dengan izin tuhan luka tersebut beransur pulih, dan saya boleh menyusukan anak saya yang ke-2 sehingga kini tanpa apa2 kerisauan dan kesakitan. Untuk Menambahkan susu saya telah pun mengambil alfalfa dan Soy protein. huh, sepanjang pengamilan soy protein saya tak perlu risau tentang susu saya,kerana sebelum seiisi mengepam saya akan mengambil segelas soy protein bercampur milo dan hasilnye susu saya sentiasa pekat.

Sepanjang tempoh menyusukan anak B-complex adalah teman setia saya kerana, setiap kali saya mengambilnye, badan saya tidak langsung berasa penat dan saya masih buleh lagi bangun awal menyambung kerja rumah pula..

Sekarang anak ke-2 saya telah pun berusia 1tahun 5 bulan, dan semasa kehamilan saya ada mengambil Omega memang terasa kelainan.. Sesungguhnya Allah maha kuasa, kite hanya berusaha allah yang menetukan segalanyer.. Si adik sungguh  petah berkata-kata dan sungguh bijak..

Tak sia-sia saya mengambil supplement ini, walaupun ramai yang beranggapan Shaklee terlalu mahal. Bagi saya duit bukan ukuran kalau hasilnyer sungguh memuaskan dan tersangat bernaloi2 pada kesihatan kita…


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...