Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Breastfeeding tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Isnin, Jun 22, 2009

Durian Runtuh

Last weekend (18.6.2009) aku berkesempatan makan durian yang br jatuh..huhuh.. Walaupun bkn mengidam tp mmg puas giler... Maklum la kat kl mn nak dpt pokok durian kan. Ini pun aku dpt dr kampung bakal adik ipar ku..hehehe... Walaupun pada mulanye segan la jgk nak makan, tp memikirkan bknnye selalu dapt peluang macam nie, aku bedal aje... Banyak jgk rasenye aku makan, siap bawak balik lagi... huhuhu satu bonet penuh ngan durian, rambutan and bacang.. Sampai uma, malam tue, bedal lagi durian... Aku x berani nak makan banyak sangat takut panas, maklumla tengah peknen kan... Takut baby plak panas....

1 ulasan:

Norita Shaklee berkata...

Bestkan makan durian kampung... mak akak hantar 30kg semalam, puas makan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...