Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Breastfeeding tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Isnin, Jun 09, 2008

Elak KuLiT KerinG

MEMILIKI kulit yang bersih dan mulus menjadi idaman setiap wanita yang mengutamakan kecantikan. Ini kerana kulit yang mulus akan mempamerkan kecantikan dan keserian di samping menterjemahkan keyakinan dan keperibadian seseorang .Kulit terbahagi kepada lima jenis, iaitu kulit jenis normal, kering, berminyak, kombinasi dan sensitif.

Kulit manusia akan berubah seiring dengan peningkatan usia. Kulit akan turut berubah bergantung kepada jenis kulit individu. Semakin meningkat usia, keanjalan kulit juga semakin berkurangan.

Seiring dengan peningkatan usia, banyak masalah kulit yang sebelum ini tidak bermasalah akan bertukar menjadi masalah. Peralihan jenis kulit inilah yang memerlukan seseorang itu bertukar kepada produk penjagaan kulit mengikut keperluan.

Produk penjagaan kulit Luvins, yang dirumus khusus menggunakan ekstrak emas 24 karat membantu menaikkan keserian kulit wajah. Dengan menggunakan teknologi tercanggih dalam bidang perawatan wajah, lima produk penjagaan dihasilkan, iaitu pembersih wajah, penyeri, pelembap, pencerah dan krim pelindung matahari.

Luvins yang diadaptasi daripada resipi kecantikan yang diamalkan oleh golongan diraja, mampu menjadikan kulit wajah pemakainya berseri, awet muda dan melambatkan proses penuaan.

Ia turut melindungi kulit daripada mudah berkedut, kering dan menggeleber serta membekalkan nutrisi pada wajah.


Sumber: UtuSan MalaYsia

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...