Isnin, September 19, 2011

Best Frenz qashrina

Salam 1 Malaysia..

waaahhh.. 16 september 2011 kami dengan bersemangat pergi ke dataran merdeka untuk menyambut hari kemerdekaan malaysia dan hari malaysia.

Bangun awl tp sampai lewat gak la kat dataran. Sampai jer dataran dah ramai orang.. Mama sampai dalam pkl 8 lebih la gitu. yang paling xcited adalah adik, semua perarakan dia nak nengoknyer. Mama ngan ayah duk gilir2 angkat dia. Mama dah leh pendek angkat pun x maknenyer. Lain la ayah angkat , samapi letak kat bahu lagi. Dapat la adik tengok kereta berhias, dan macam2 g.

kami balik agak lambat jugak la tggu sampai habis, niat di hati tu nak jumpe upinipin dan boboiboy. Emm tapi x kesampaian la, sbb batang hidung depa x dak pun..

Disebabkan adik dah tido, jadi kamo pun balik la,and the way balik ternampak la ....

*
*
*
*
YAYA
Budak kecik nie dari tido leh bangun haaa.. Leh siap bergambar lagi tu... tersipu2 dia dapat jumpe yaya.. Siap salam, kiss pipi yaya... Yang x leh tahan sampi kerumah x habis2 ckp' mama, yaya kiss deqna'.. so sweet...

Tak sia2 kami tggu smpi lewat tengahari.

2 ulasan:

eB ezrin berkata...

besornyer yaya, x takot eh? :)

wan habibah berkata...

salam kenal... jom tgk n follow belog saya jugak... masih baru lg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...