Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Breastfeeding tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Khamis, Julai 21, 2011

Sudah la sudah... Berakhir semuanyer

Hai semua... 

Jom sambung berita gembira mama (http://my-happie-family.blogspot.com/2011/07/berita-gembire.html). Semalam dengan rasminyer mama dah tender dari compang sekarang. Perasaan mamabercampur aduk. Marah, sedih, gembira semua ada. Mama join this company dah 5 tahun dan inilah company 1st mama selepas mama graduate. lamakan. Dulu mama berazam, agar company ni akan menjadi company tempat mama menjadi rezki sehingga mama pencen, tp semua harapan mama tidak tercapai.terlalu sayang untuk mama meninggalkan tempat nie, company nie mempunyai package yang amat bagus. Tapi apakan daya, di sebabkan nila setitik habis susu sebelanga. Hanya di sebabkan 1 perk, habis berpecah belah jadinyer. Biarlah apa yang terjadi menjadi rahsia mama and kawan2 sepejabat.

Semamangnyer kita yang merancang tapi tuhan menetukan. Semoga dengan keputusan yang mama telah buat, akan menjadikan masa depan dan kerjaya mama lebih cerah dan berjalan dengan lancar seperti mana mama idamkan. Insya'allah. Sedikit sebanyak , selepas mama resign mmg hilang segala kedukaan, bebanan yang mama pikul selama 2 tahun kebelankangan ini.

Selain tu, ayah pun dapat berita gembira. Rezki bulan Ramadhan Al - mubarak. Alhamdulllah. Ayah dapat jugak sedikit adjustment  effective july 2011. Bulan nie mmg rezki kami sekeluarga murah sangat. Terima kasih pada mu ya ALLAH, kerana memakbulkan doa dan memberikan kami kehidupan yang lebih baik.  Amin. 

Kepada anak2 mama, ini juga rezki kalian juga. Setiap anak itu ada rezki mereka sendiri.. Amin..

1 ulasan:

eB berkata...

XPER, HAPPY RETIRING YER :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...