Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Breastfeeding tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Selasa, Oktober 21, 2008

Uzma - KeNE CamPak




18 Oktober 2008, Uzma kene Demam Campak. Sian Kat anak Mama Nie. Aku PErasan ade intik2 kat tangan and kaki dia pagi sabtu tue. Tapi buat x tau je. Petang tgk makin menjadi-jadi lak. Naik Riso rasenye. Petang tue dah la nak g Open House Uma mak su. Apa LAgi, Cepat2 g cr air kelapa mude, aku beli 3biji sekali. emmm... Hr ahad tue, makin tebal la bintik2 merah kat tangan kaki uzma. Yang pelilk tue, uzma x demam pun. Relax je memain, gelak, membebel (bahasa dia lar), tp Dia nak berdukung, x mau duk bawah. Itu Yang buat aku penat. 19.October 2008, Uzma dah start batuk plak. emmm... aku pun terjangkit sama. batuk n selsema. emmm... Tension.. Uzma lagi la teruk batuk. Hari Isnin aku igt nak jaga uzma, last aku plak yg x sihat. dengan badan yang lemah, gagahkan la diri layan kerenah si uzma. Ajak jalan, ajak kuar, LAyankan aje......... Anak sorang. Ikutkan badan mmg x larat, nak pengsan. Tp tabahkan hati, kuatkan semagat je. Malam tue g clinic, Uzma, mama and pak angah dia sekali g clinik. huhuhuhu... musim org x sihat kot sekarang nie.. Tgk la wajah2 ceria uzma, walaupun sakit tp maintain senyum je... huhuhuhuhu....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...