Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Breastfeeding tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Jumaat, Oktober 17, 2008

KLCC Convention Centre-KIC Open House



Wahhh.. Berjumpe Lagi kite.. Semalam pergi KIC open house, meriah sungguh makanan-nye. BEst giler. Makan sampai kenyang. First2 sekali aku amik ketupat daun palas+serunding+keropok ikan. Boleh tahan la. PAstu order kat shy sate+nasi impit. Sate dia sedap oo. Aku blh bedal sate ayam sahaja hampir 20cucuk. Mcm x percaya je. waaaaa.... Pas tu rehat sekejap g betulkan tudung si nona. settle semua sambung makan lagi, kali nie amik char kueh teow + sate lagi.. Pendek kate, panjang x kate...selagi boleh makan, kite makan je!!! seronok giler. Siap posing2 lagi amik gambau... Aku nie pantang betul nmpak kamera, mesti nyelit muke aku. Aku upload la ckt gamba keseronakan kami semalm...SELAMAT MEMBELEK...uwahahahahaha....




1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

It isn't hard at all to start making money online in the hush-hush world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat[/URL], It's not a big surprise if you have no clue about blackhat marketing. Blackhat marketing uses little-known or misunderstood ways to build an income online.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...