Rabu, Julai 29, 2009

Luahan Rasa...

Sebenarnye, aku tak tau nak tulis pe, sekadar nak luahkan apa yang aku rasa sekarang nie. Semakin hari semakin resah je jiwa dan perasaan aku nie. Sekarang dah nak masuk 38 mggu tp masih x tanda2 nak bersalin. emmm.. Badan semakin lama terasa semakin berat walaupun berat badan ku ini menurun . Time sekarang nie makan ape pun mmg x selera. Hidangkanlah apa pun yang sedap, tekak ku ini pasti tolak, walaupun perut lapar giler. Nak tau apa yang tekak nie boleh terima?? Roti je la... klu hari2 makan roti pun, jemu gak kan..entahla... ini lah dugaan dan cabaran bg seorang ibu. Oleh itu janganlah kite mempersiakan ibu yang telah mengandungkan dan melahirkan kita. Hargailah mereka selagi hayat mereka masih ada.. Jangan sesekali melawan & derhaka pada ibu.. (keinsafan melanda diri)


3 ulasan:

EIJAM'S FAMILY berkata...

sabar yerk..akak doakan semua yerk berjalan dgn selamat yerk...

** Perfect Love ** berkata...

Banyak2 berdoa.. moga dipermudahkan bersalin nanti ;-)

shahliza94 berkata...

jaga kesihatan yer...jangan sampai xde tenaga bila tiba masanya nanti...
banyak2 berdoa....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...